De afgelopen maand hebben wij een nieuwe Magazijn app gereleased die het werk op de werkvloer vergemakkelijkt. Speciaal aan deze applicatie is de koppeling met het ERP-systeem Navision. Deze koppeling is nodig om stamgegevens zoals duizenden artikelen en projecten te synchroniseren en om boekingen te registreren. 

Met de Magazijn app, dat op een Android besturingssysteem draait, kunnen order effectiever verzameld en geregistreerd worden. De applicatie wordt geïnstalleerd op een barcodescanner. In combinatie met de barcodescanner, zorgt de app voor een foutloze artikelenregistratie en een snelle terugkoppeling naar het ERP systeem Navision. De koppeling met Navision maakt het ook mogelijk om automatische inkooporders aan te maken wanneer de voorraad leeg begint te raken. De app is bedoelt voor magazijn medewerkers en maakt het picken van orders effectiever.

De functionaliteiten van de Magazijn app zijn:

  • Gebruikersvriendelijke interface
  • Koppeling met ERP-systeem
  • Orderpicken
  • Koppeling met magazijn scanners

Een aantal screenshots: