CM Central Services – connector Cloud Platform

De CM Central Services connector maakt het mogelijk om verschillende communicatiemiddelen zoals SMS, e-mail en spraak te integreren in je bedrijfsprocessen. Door deze connector te koppelen aan je systemen, kun je eenvoudig klantcommunicatie automatiseren en centraliseren. Dit verhoogt de efficiëntie en zorgt voor een snellere, meer betrouwbare interactie met klanten, zonder extra handmatige handelingen.

Koppel afbeeldingen contacten documenten leads * met de CM Central Services connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Afbeeldingen *

    Beelden zoals bijvoorbeeld foto’s, diagrammen, of andere visuele content die gekoppeld zijn aan producten of documenten.

  • Contacten *

    Gegevens over contacten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens, communicatiehistorie, of rol in het proces.

  • Documenten *

    Bestanden en documenten, zoals bijvoorbeeld PDF’s, Word-bestanden, of andere bijlagen die gerelateerd zijn aan een transactie.

  • Leads *

    Informatie over potentiële klanten en prospects, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, interesse in producten, of leadstatus.

Kies je doelsysteem

Categorieën