CM Conversational AI Cloud – connector Marketing

De CM Conversational AI Cloud API stelt je in staat om intelligente chatbots en virtuele assistenten te bouwen die gesprekken kunnen voeren via verschillende kanalen, zoals websites, apps en messaging platforms. Door natuurlijke taalverwerking en machine learning kun je klantvragen automatisch beantwoorden en processen stroomlijnen. De integratie met je systemen biedt een naadloze ervaring voor klanten en verhoogt de efficiëntie van je klantenservice.

Koppel afbeeldingen contacten documenten leads * met de CM Conversational AI Cloud connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Afbeeldingen *

    Beelden zoals bijvoorbeeld foto’s, diagrammen, of andere visuele content die gekoppeld zijn aan producten of documenten.

  • Contacten *

    Gegevens over contacten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens, communicatiehistorie, of rol in het proces.

  • Documenten *

    Bestanden en documenten, zoals bijvoorbeeld PDF’s, Word-bestanden, of andere bijlagen die gerelateerd zijn aan een transactie.

  • Leads *

    Informatie over potentiële klanten en prospects, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, interesse in producten, of leadstatus.

Kies je doelsysteem

Categorieën