CM Ticketing – connector CRM

De CM Ticketing API biedt een krachtige manier om ticketverwerking te automatiseren en te integreren met je bestaande systemen. Met deze connector kun je eenvoudig tickets aanmaken, beheren en monitoren via een gestandaardiseerde interface. Dit zorgt voor efficiënte klantenservice en snellere responstijden. Koppel bijvoorbeeld supporttickets aan je CRM-systeem en krijg realtime inzicht in de status van meldingen.

Koppel contacten klanten verkoopfacturen verkooporders * met de CM Ticketing connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Contacten *

    Gegevens over contacten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens, communicatiehistorie, of rol in het proces.

  • Klanten *

    Gegevens van klanten, zoals bijvoorbeeld contactinformatie, voorkeuren, aankoopgeschiedenis, of status binnen het systeem.

  • Verkoopfacturen *

    Facturen voor de verkoop van producten, zoals bedragen, btw, klantinformatie, betalingsinformatie, of leveringsvoorwaarden.

  • Verkooporders *

    Informatie over verkochte producten, zoals klantgegevens, hoeveelheden, prijzen, of leveringsinformatie voor orderverwerking.

Kies je doelsysteem

Categorieën