ITRIS Frontis – connector ERP

De ITRIS Frontis connector is een oplossing die helpt bij het integreren van de ITRIS Frontis software met andere systemen binnen jouw organisatie. Met deze connector kunnen bedrijfsprocessen zoals personeelsbeheer, financiën en rapportages efficiënter worden uitgevoerd door naadloze gegevensuitwisseling tussen verschillende softwarepakketten. Het maakt het mogelijk om real-time data te synchroniseren en processen te automatiseren, wat bijdraagt aan tijdswinst en het verlagen van de kans op menselijke fouten.

Koppel medewerkers rapportages verzuim werkroosters * met de ITRIS Frontis connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Medewerkers *

    Gegevens over werknemers, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, functie, salaris, werkroosters, of persoonlijke informatie.

  • Rapportages *

    Overzicht van prestatiegegevens, zoals bijvoorbeeld analyses, zakelijke rapporten, of informatie voor management en besluitvorming.

  • Verzuim *

    Gegevens over het verzuim van werknemers, zoals bijvoorbeeld ziektedagen, afwezigheidsredenen of geplande terugkeer naar werk.

  • Werkroosters *

    Schema’s van medewerkers, zoals bijvoorbeeld werktijden, pauzes, geplande taken, of de beschikbare tijd voor projecten of diensten.

Kies je doelsysteem

Categorieën