Ortec Harmony – connector ERP

De Ortec Harmony connector biedt een krachtige integratie tussen de Ortec Harmony planningssoftware en andere systemen binnen je organisatie. Deze connector maakt het mogelijk om data uit te wisselen tussen verschillende applicaties, zoals ERP- en CRM-systemen, waardoor je bedrijfsprocessen beter op elkaar kunt afstemmen. Het gebruik van de Ortec Harmony connector helpt je bij het optimaliseren van plannings- en logistieke processen, het verbeteren van de efficiëntie en het verminderen van de administratieve lasten door geautomatiseerde gegevensuitwisseling.

Koppel beschikbaarheid medewerkers verzuim werkroosters * met de Ortec Harmony connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Beschikbaarheid *

    Informatie over de beschikbaarheid van medewerkers, zoals bijvoorbeeld werktijden, gepland verlof, of flexibiliteit in dienstroosters.

  • Medewerkers *

    Gegevens over werknemers, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, functie, salaris, werkroosters, of persoonlijke informatie.

  • Verzuim *

    Gegevens over het verzuim van werknemers, zoals bijvoorbeeld ziektedagen, afwezigheidsredenen of geplande terugkeer naar werk.

  • Werkroosters *

    Schema’s van medewerkers, zoals bijvoorbeeld werktijden, pauzes, geplande taken, of de beschikbare tijd voor projecten of diensten.

Kies je doelsysteem

Categorieën