TimeEdit – connector Planning

De TimeEdit connector maakt het mogelijk om je roosters, planningen en reserveringen vanuit TimeEdit te integreren met andere systemen. Dankzij deze connector kun je gegevens zoals lesroosters, ruimtebezetting en agenda-items naadloos synchroniseren met applicaties zoals ERP-, CRM- of communicatiesystemen. Dit zorgt voor efficiënte planning en betere coördinatie binnen je organisatie, waarbij administratieve handelingen geminimaliseerd worden.

Koppel beschikbaarheid medewerkers verzuim werkroosters * met de TimeEdit connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Beschikbaarheid *

    Informatie over de beschikbaarheid van medewerkers, zoals bijvoorbeeld werktijden, gepland verlof, of flexibiliteit in dienstroosters.

  • Medewerkers *

    Gegevens over werknemers, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, functie, salaris, werkroosters, of persoonlijke informatie.

  • Verzuim *

    Gegevens over het verzuim van werknemers, zoals bijvoorbeeld ziektedagen, afwezigheidsredenen of geplande terugkeer naar werk.

  • Werkroosters *

    Schema’s van medewerkers, zoals bijvoorbeeld werktijden, pauzes, geplande taken, of de beschikbare tijd voor projecten of diensten.

Kies je doelsysteem

Categorieën