Zendesk – connector CRM

De Zendesk connector maakt het mogelijk om naadloos gegevens uit het Zendesk-systeem te integreren met andere toepassingen. Dankzij deze koppeling kun je klantinteracties, support tickets en rapportages eenvoudig beheren en analyseren, zodat je sneller en efficiënter kunt reageren op klantbehoeften. Zo wordt het makkelijker om klanttevredenheid te verhogen en processen te stroomlijnen.

Koppel contacten leads tickets werkopdrachten * met de Zendesk connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Contacten *

    Gegevens over contacten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens, communicatiehistorie, of rol in het proces.

  • Leads *

    Informatie over potentiële klanten en prospects, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, interesse in producten, of leadstatus.

  • Tickets *

    Ondersteunings- of serviceverzoeken, zoals bijvoorbeeld probleemomschrijvingen, voortgang van de oplossing, of klantfeedback.

  • Werkopdrachten *

    Details van werkopdrachten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan taken, deadlines, toegewezen medewerkers, of voortgangsrapportages.

Kies je doelsysteem

Categorieën