Go-Live TOPdesk koppeling JVH (geldverwerking)

Met meer dan 60 jaar ervaring en een marktaandeel van ruim 30% is JVH gaming & entertainment in Nederland onbetwistbaar marktleider op het gebied van private casino’s. Begin dit jaar is een pilot gestart om meldingen vanuit casino locaties aangaande “geld-verwerkende apparatuur” vanuit TOPdesk op te volgen in het planbord.

Concept:

Binnen casino’s worden dikwijls storingen gemeld over geldverwerkende apparatuur zoals pinwissels. Deze meldingen kunnen door managers worden ingevoerd in TOPdesk waarna deze incidenten centraal door de planners worden uitgezet naar monteurs ter oplossing op locatie.

 

 Technische koppeling:

Vanuit Connectivity worden een aantal “knooppunten” gelegd om de diverse achterliggende systemen van data te voorzien. Zo worden de apparaat gegevens netjes bijgehouden in TOPdesk en wordt het logisch datawarehouse aangevuld met up-to-date gegevens hiervan.

De gemelde incidenten worden vanuit TOPdesk opgevraagd en direct ge-interfaced naar het planbord waar de planning ermee aan de slag kan. De uiteindelijke planning wordt vanuit het planbord teruggekoppeld naar TOPdesk en ook eventuele afmeldingen vanuit een monteur worden netjes geupdate in de betreffende systemen!

Fouten die worden geretourneerd vanuit bijvoorbeeld synchronisatie stappen, worden netjes afgevangen en beheerders worden netjes per e-mail op de hoogte gesteld.

 

Gebruikte technieken:

  • Middleware applicatie:
    • Intelly Connectivity,
    • Output Management
  • Distributiemedia systemen (communicatie):
    • SOAP (XML),
    • REST (JSON).
  • Beveiliging:
    • OAuth 2.0
  • Proces / storage medium:
    • Staging structuur MSSQL,

Wilt u meer informatie over onze flexibele koppelingen en standaardoplossingen voor TOPdesk? Neem even contact op, wij staan je graag te woord!