Bij Clixz zijn we continu op zoek naar nieuwe innovaties en verbeteringen die de gebruikerservaring naar een nóg hoger niveau kan tillen. Vandaar dat we in de recente release van het ClixzPlatform met een nieuwe, toffe optimalisatie zijn gekomen.

Vanuit een specifieke use case en verschillende brainstormsessies met interne en externe key users hebben we de zogenaamde ‘Lazy Loading’-feature geïmplementeerd. Lazy loading is een techniek waarbij enkel de op het scherm zichtbare content ingeladen wordt. Aanvullende inhoud wordt pas geladen als de gebruiker bijvoorbeeld naar beneden scrollt of de pagina versleept.

Eén van de toepassingen van Lazy Loading in het ClixzPlatform vindt plaats bij de lead- en offerteinteracties. De nieuwste interacties zijn direct zichtbaar. Als de gebruiker oudere interacties wil raadplegen, scrollt hij gewoon naar beneden: het scrollen zet het downloaden van een nieuwe lading interacties in gang.

Het implementeren van deze nieuwe feature zorgt ervoor dat de offertes en leads sneller geladen worden, zeker bij grote offertes met een hoog aantal interacties, email-previews en . Dit is voor gebruikers die werken met een tragere internetverbinding een welkome vernieuwing die hun gebruikerservaring aanzienlijk verbetert!

Verbeteren? Dat doen we samen. 

Wij staan altijd open voor suggesties voor verbeteringen van onze producten. Maakt u gebruik van het ClixzPlatform of één van onze andere producten en heeft u ideeën over hoe u uw werk beter zou kunnen doen? Laat het ons weten! Mail naar info@clixz.nl of stuur ons een DM via onze socials.