Uitbreiding integratie Feedback Company
De mening van uw klanten over uw producten en diensten heeft een grote invloed op de beslissingen van andere potentiële klanten. Om deze mening enige sturing te geven, kunnen de diensten van Feedback Company worden ingezet.
Op basis van de uitgevraagde en vervolgens verzamelde data kunnen verschillende interessante statistieken worden verzameld om op te kunnen sturen en acteren. Denk hierbij aan:
Net Promoter Score (NPS)
De klantloyaliteit; hoe groot is de kans dat uw klanten u zullen aanbevelen bij anderen?
Klanttevredenheid(KTV)
Hoe tevreden is de klant met uw producten, diensten en service?
Customer Effort Score (CES)
Met de CES KPI wordt gemeten hoeveel moeite de klant moet doen om zijn of haar vraag of verzoek afgehandeld te krijgen.
Naast deze op zichzelf staande gegevens, wordt het ook mogelijk dit te relateren aan bijvoorbeeld uw medewerkers, geografische gebieden, producten, diensten en klantsegmenten.
De oplossing
Voor Feedback Company heeft Clixz gezorgd voor de technische koppeling met de feedback company, ontwikkeling van rapportages en implementatie.
Indien u meer informatie wilt over Intelly Connectivity, koppelingen met de Feedback Company software of geïnteresseerd bent in en demo/referentiebezoek, neemt u dan contact met ons op!