Project omschrijving

Kemkens is een particulier service & installatiebedrijf met o.a. woningcorporaties (circa 218.000 huishoudens), semi-overheidsinstellingen, Rijksgebouwendiensten en industriële opdrachtgevers als klant voor onder meer lease, koop, huur, onderhoud en meet- & regeltechniek.

Uitdaging
Kemkens zoekt manieren om de facturering naar klanten efficiënter te laten verlopen. Daarnaast wil Kemkens betalingen sneller ontvangen en tegemoet komen aan de wensen van klanten om het betalingsproces eenvoudiger te maken.

Eisen/wensen
Kemkens wil een betrouwbare en goed beveiligde oplossing waarbinnen klanten direct naar de betaalsite kunnen gaan via een link, maar ook kunnen betalen via handmatig intikken op de website.

Oplossing
Clixz bracht een directe koppeling tot stand met Intelly Connectivity. Hierdoor is digitale facturering mogelijk met integratie vanuit de backoffice. Facturen kunnen naar wens per e-mail, PDF-bestand of op papier verzonden worden. Door te werken met een unieke code kunnen klanten betalen via de gemailde link, maar ook door handmatig intikken van deze code op de website.

Voordelen

  • Efficiënte en gebruiksvriendelijke oplossing met integratie vanuit de backoffice
  • Geld wordt direct op eigen bankrekening gestort, zonder tussenkomst van een iDEAL-serviceprovider
  • Er worden digitale afschriften op transactieniveau gemaakt waarbij het mogelijk is om zelf een unieke omschrijving mee te geven
  • Ondersteuning in verzamelen van e-mailadressen

Overzicht: