Instagram, Facebook, Linkedin. Iedereen heeft het, en iedereen kent het. Maar het goed kunnen bespelen van deze media vergt vaak meer moeite dan men verwacht, en daarom laten veel bedrijven belangrijke kansen liggen die op dit gebied te winnen zijn. Clixz besefte dat ook. Daarom zijn we sinds enkele maanden begonnen met een grondige (her)aanpak van onze representatie op sociale media. Wij geloven dat het belangrijk is om ons digitale gezicht te laten zien, zodat bestaande klanten, prospecten, collega’s en sollicitanten kunnen zien wie wij zijn, wat we doen en hoe we dit doen. Het gaat dan niet alleen om plat vertellen wat ons dagelijks bezighoudt en uit welke gezichten Clixz bestaat, maar we proberen ook een stukje van onze cultuur en identiteit te laten zien. We maken hiervoor gebruik van design, interactie en natuurlijk foto’s en video’s. Deze nieuwe aanpak hebben we vastgelegd in een zogenaamd Social Media Plan. Dit Social Media Plan strekt zich uit over een langere periode, maar we zijn nu al actief bezig met het posten van content en het optimaal benutten van functies van bijvoorbeeld Instagram en LinkedIn. Als u ons al volgt, is het u waarschijnlijk al opgevallen dat u de (herkenbare oranjegekleurde) inhoud van Clixz steeds vaker voorbij ziet komen. Volgt u ons nog niet? Fleur uw tijdlijn dan snel op met de content van Clixz! Ontdek wie we zijn, wat we doen en hoe wij in elkaar steken. We zijn actief op de volgende kanalen:

 

Facebook:  /ClixzConsultancy

Linkedin: /clixz

Instagram: /clixzconsultancy

 

In de toekomst kunt u regelmatig verfrissende en interactieve content van ons verwachten, zoals recente succesverhalen, teamuitjes, een persoonlijke kennismaking met de mensen van Clixz – en nog veel meer!