TOPdesk – connector CRM

De TOPdesk connector stelt je in staat om gegevens tussen TOPdesk en andere systemen te integreren, waardoor je service- en supportprocessen naadloos kunnen verlopen. Dankzij deze connector kunnen incidenten, meldingen en serviceverzoeken automatisch worden aangemaakt en bijgewerkt, waardoor je team efficiënter kan werken. Dit vergroot de transparantie en zorgt ervoor dat klantverzoeken sneller en beter worden afgehandeld.

Koppel contacten leads tickets werkopdrachten * met de TOPdesk connector.

* De mogelijkheid om deze en onderstaande datasets te koppelen kan variëren afhankelijk van de specifieke situatie en configuratie. De genoemde voorbeelden dienen enkel ter illustratie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Contacten *

    Gegevens over contacten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan persoonlijke gegevens, communicatiehistorie, of rol in het proces.

  • Leads *

    Informatie over potentiële klanten en prospects, zoals bijvoorbeeld contactgegevens, interesse in producten, of leadstatus.

  • Tickets *

    Ondersteunings- of serviceverzoeken, zoals bijvoorbeeld probleemomschrijvingen, voortgang van de oplossing, of klantfeedback.

  • Werkopdrachten *

    Details van werkopdrachten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan taken, deadlines, toegewezen medewerkers, of voortgangsrapportages.

Kies je doelsysteem

Categorieën

Snelle links

Integraties

Partners

Intelly

Branches

Cases

Markt 36

4841AC Prinsenbeek

076 201 53 53

info@clixz.nl

© Copyright 2025 Clixz Consultancy | Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden

Whatsapp Whatsapp